Ministerul Muncii: informatii despre pensii oferite la "Telefonul Verde"
27 Aug 2014
Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice lanseaza TelVerde
0 800 86 86 22 este numarul de telefon gratuit, apelabil din oricare retea, la care cetatenii pot obtine informatii specifice domeniilor MMFPSPV;
Serviciul de telefonie 0 800 86 86 22 este disponibil de Luni pana Vineri, intre orele 09.00-22.00.
Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice lanseaza, astazi, serviciul telefonic de informare TelVerde. Este vorba despre o linie de acces direct la informatiile specifice domeniilor gestionate de MMFPSPV, si anume:
politici publice;
pensii si asigurari sociale;
asistenta sociala;
protectia persoanelor cu dizabilitati;
protectia drepturilor lucratorilor;
protectia sanatatii si securitatii in munca;
protectia drepturilor copilului adoptii;
legislatia muncii.
Scopul acestui serviciu este acela de a facilita accesului cetatenilor la informatiile din domeniul social, in vederea cresterii transparentei administratiei publice si a cresterii increderii cetatenilor, prin simplificarea barierelor administrative si prin reducerea timpului alocat furnizarii acestor servicii.
"Prin TelVerde, oamenii vor primi informatia mult mai repede si vor sti unde sa se adreseze pentru a-si rezolva o problema sau alta. Este important sa simplificam accesul oamenilor la informatiile dorite", a declarat ministrul Rovana Plumb.
TelVerde este un serviciu telefonic gratuit si va functiona utilizand o baza de date formata dintr-un set de intrebari frecvente si raspunsuri clare pentru fiecare domeniu in parte. Raspunsurile furnizate de catre operatorii call-center-ului sunt elaborate de MMFPSPV si vor fi actualizate permanent in functie de feed-back-ul primit din partea cetatenilor.
In cazul in care raspunsurile la intrebarile formulate de public vor necesita un timp de consultare cu experti ai ministerului, solicitarea va fi transmisa electronic persoanelor abilitate din cadrul MMFPSPV si va fi solutionata conform procedurilor de comunicare aprobate.
Informatii utile:
In anul 2013, MMFPSPV a primit 38.892 scrisori oficiale si petitii in baza OG nr. 27/2002 si alte 460 solicitari in baza Legii 544/2001. In acelasi an, au fost solutionate 1.123 petitii adresate de catre cetateni pe contul pilot de facebook al MMFPSPV si au au fost acordate 230 audiente.
Implementarea serviciului TelVerde se realizeaza prin proiectul "Modernizarea serviciilor publice de informare si relationare cu cetatenii, din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice" - cod SMIS 13264, proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007 - 2013, Axa prioritara 2 – „Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare", Domeniul major de interventie 2.2 „Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor".
Sursa: legislatiamuncii.manager.ro
Sursa: legislatiamuncii.manager.ro
Newsletter InfoSSM
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul InfoSSM si primesti cadou Raportul special "Supravegherea starii de sanatate a personalului"!
Articole similare din categoria Relatia cu ITM
Iul182019
Amenzi de peste 9 milioane lei in domeniul SSM in primele 6 luni ale anului 2019
de Portal SSM
18 Iul 2019
Mai202019
Control ITM: amenzi de peste 2,6 milioane euro au fost aplicate in ultima luna
de Portal SSM
20 Mai 2019
Mar232017
Parerea salariatilor conteaza - locuri de munca sigure si sanatoase pentru toate varstele
de Portal SSM
23 Mar 2017